ceramah <---- ABJZ ---->

 keneee ceramah dho td , aihhhh ! dha laa pasal ZINA , akuu insaf sekejap jea aaa ! hihi --' yea aa , sbtu nk pi jmpee boyfie mane bolee dudo diam , kankan ? mst ehemeheeeemmmm  pnye kankan ? hahaha :D joke laaa ! jgn piker bukanbukan laa oyyy , tkbaek kann ? ney-2 nk bg tahuu , time nk start tuu , aihh malunyaa nk bg tahuu ! hmm aku kene dudo dpan skaly , mmbe-2 aku sume dudo blakang , aihh asal laa aku kene dudo dpan sekaly , dha laa dpan skrin , haram jadah toi ! then time ustaz bercakap tukan , bolee pulak dea tnyee aku umor dea brpe , aihh mane laa den tahu ustaz oyyy , if eden sekaly ruma dgn ustaz tkpelaa juge kankan . malu-2 ! - sysSalma tunjok pasal bayi dilahirkan , Ya Allah , perit gilaaa hadapi semua neyy . hmm nk nanges puns ad jugee time dea tunjok kan tuu . but aku tahan la , malu ohh nanges depan budak laki :( yg tu okayy lg laa , yg tatahan tuu time sysFarizah tunjok bab melakukan zina , eeeeeyuuuw geli dhoo ! bnyak ohh kuman-2 yg berjangkit kat kawasan dalam tuu , *ayat tkbole blaa ! if korg tgk td , mmg geli geliman ohhh , nk nanges puns ad jugee ohh ! tkbolee tahan , sebbek time tuu aku bolee cover lg , hmm tp akuu tkkan aa buad bende tksenonoh cam gituu . tkberani laaa ! lg satuu , ustazah , mmbe , cousin sume dha bg tahuuu ! if buad bndee tu akan terima padahnyaaa ! kankan ? aihhhh , korg-2 yg selalu buad maksiat neyy , insaf-2 laa siked dhoo ! if korg tknk jd mcm tuu laaa kan , aku just tegur jea k . aku tahu diri aku puns same jugee . so akuu puns akan membuad andaian sendiri , cehhhhwaah ! ayat tkbole blaaa , HAHAH * k k , pegy laa korg berComolot tnk ggu korgg ! hahah , bayyy korggg ! selamat beramal :D