Sekolah?

Weh korg, nmpk title aku tu tk? Ahah actly 4.1.2012 dh start sekola, erghhh before tu aku tkde semangat gila dooo nk sekola. Sumpah ckp! Mcm nk mati puns ada bangun pepagi, selalu time cuti pukol 2tghhari belum tentu aku bangun ke tk tuuu! Hebat en? Tu ahh perempuan mcm apa ah aku ni en, hahah lek wehhh! -,- bangun lmbt puns selalu bergayot dgn laki tersayang aku. Kekadang lgsong tktidur ohh sbb kan dia, erghh buat perangai taik. Then bangun je aku tgk matahari puns aku lgsong tknmpk. Hahhah wehhh! Nk cuti lg ohhhh, tk sempat lg nk shopping puas-2, hmmmmmmmm :'( sekola boring laa this year, sbb budak-2 form1 form2 sekola ptg, hurr mmg tkdpt laa nk buli dorg aiyaaaaa! First masuk sekola puns aku dh tktahan ahhhh, ergh. Bontot aku dh kematu tahu tk asyik duduk je, sebbaik tk jalan kengkang. Hahha mmg nnt org ckp aku ni beromen pulok, tp tkpernah eh. Aku baik ni :DDD 'eh tknmpk ke title sekola tu? Ee apa ah korg ni ckp pasal ni pulok.' Esok start masuk kelas puns aku tktahu ah nk duduk dgn sape ni, hmmm kesian betul! Dh laaaa mmbe semua duduk kelas atas, hope sgt leww dpt same kelas dgn dorg ennn. Tp takot tkbelajar pulak ohhh, asyik bergossip jelaaa kiteorg ni. Hah kite tgk jelaaa masuk kelas apa :D byee syg