First time we're meet :)

Hi my dear diary, hihi nk bgthu ni. Kita en dpt pakwe bru ohh :) omeyomey je dia ohhh, tp pemalu :/ teringt time meet, k kita nk cerita ni. Tp jgn gelak yeahhh syg? Hahah --. 

01.02.2012 k time ni aku sakit hti gila, mmg tkthu ah nk ckp mcm mana kennn asyik nk maki jeee. Hah time tu lynn ajak teman dia jumpa amat dkt sg. wang dpn mcd. K kitaorg pun pergi dgn rasa segannya kan :) yela nk dia jumpa bf msti malu :/ hahah --. first aku tkperasan amier jalan dgn dorg, aku tanya muiz "ni amat ke?" muiz jawab "eh bukan, amat kt atas." k time tu gila malu weh akuuu :/ sabar jelaaa! Hah time tu amat dh jumpa lynn aku malas nk ckp apa, lepak la dgn eiya, azrin, alan kt dpn Kfc tu mcm org gila. Amier pggil alan kot, then alan dtg balik, alan tanya "weh bella, pakai baju hitam tu nk number kau?" aku pun usha-2 laa kejap, hahah dlm hti (tksangka dpt dia ni, peace!) aku pun bgthu ah "kalau dia nk number aku, mintk ah sendiri. Gentleman la sikit" Alan ckp "malu laa apalaaa" haha gelak je time tu. Otw nk pergi pavi alan suruh ajak amier, weh sumpah malu chot berdepan dgn amier, amier pun mcm kucing je malu-2. Tp omey ahh b senyum :) tergodaaa hihi --. dh pergi pavi tu lepak tgga, cehh bajet ah lepak situ jp. Muiz call number lynn aku jawab, dlm 2min dorg smpi tercegat dkt tepi. Bukannya nk dtg lepak ke apa. Aihhh sabar jelaa dlm hti ni kan :) k aku suruh alan pggil amier, dia pun dtg duduk sebelah aku. Aww so sweet :D hahah k time tu mmg malu gila ahh nk tanya tp terpaksa tanya jelaaa. Rinduu :/ hah nk snap picture pun malu-2 apalaa amier ni kan, aihhh --. mmbe-2 dia kt tepi tu merepek apa tah, k aku ignore kan jelaaa. Dh tgkp tu dia ckp picture tu buruk nk dlte haha, aku tkbg :P wekkk jgn harap nk dlte!! And mlm tu, kitaorg lepak Klcc, weh sumpah dia sweet. Eiya bgthu dia jealous/ Hahah chill syg :) b iloveyouuu<3

Nk skip ah, penat ohh menaip ni :) later bella story lg k? Bye